eerste project afgeleverd

02-02-2014 13:16

Vrijdag ben ik eerst naar de creatieve beurs in Gorinchem geweest met twee  van mijn dochters. Wij vonden het wat tegenvallen. Er was heel veel voor scrappen maar weinig voor haken. En echt spectaculaire dingen waren er ook echt niet. Maar goed het was leuk om te gaan, de entree is ook maar € 7 en geen parkeerkosten  dat in tegenstelling tot de creatieve beurs in Utrecht! Verder had ik gister de 40ste verjaardag van mijn schoonzus Joyce. Ik had een pakket gemaakt met spulletjes van veertig. zoals een t-shirtje over een fles drank een mok met tekst gevuld met chocolade. Maar ook een roze 40 bril met glitters .Ik plaats ook de foto wat ik nog zelf had gemaakt voor haar. Het is een diepte schilderrijtje, ik had de achterkant maar neutraal gehouden dan kan ze die altijd gebruiken.ook heb ik deze achterkant weer met decoupage versierd. Er zitten twee touwtjes gespannen in met kleine knijpertjes waar ik een foto aan heb gehangen en een engels rijmpje over 40 worden. Onderin heb ik 40 confetti erin gedaan. Zo kan ze dit weer eruit halen en vervangen door iets wat ze zelf leuk vindt.

Laat even achter wat je ervan vind! en je mag me altijd vragen stellen!

 Nu is het weer tijd voor mijn volgende project af te leveren. Dat laat ik morgen wel weer weten. Fijne zondag!