Mijn eerste blog

30-01-2014 11:14

ik heb nu al te veel tijd besteed om een blog te maken met een website....jammer want die tijd besteed ik altijd graag aan het knutselen en handwerken of lekker eten koken/bakken. Maar je moet natuurlijk eerst wat dingen uitvogelen en wat lezen al vind ik het nog wat lastig al die termen op het internet. Ik ben van de generatie die niet van jongs af aan met computer is opgegroeid maar er later mee ben begonnen. De jonge mensen gaan er veel makkelijker mee om. Maar goed genoeg hierover.........ik ga eens even laten zien wat ik nou toch allemaal maak....en dat is nogal al zeg ik hetzelf. Natuurlijk moet ik eerst wat terug in de tijd want ik heb al veel gemaakt pffff en veel weggegeven! Van veel dingen heb ik gelukkig wel een foto gemaakt. Al ben ik er nu ook wel achter dat een mooie foto maken nog niet mijn sterkste kant is en ook hier wat meer tijd in moet steken. Ik heb in mijn atelier een plekje gemaakt vanmorgen waar ik hopelijk wel wat mooiere foto's kan maken. Maar nu moet ik het nog doen met mn "slechte" foto's.

ik zal eerst eens laten zien wat ik voor mijn dochters heb gemaakt laatst.......schaatsen voor op te hangen of ergens neer te zetten of te leggen

gemaakt op hout en bewerkt met decoupage ( servetten techniek)