tweede project afgeleverd

03-02-2014 10:27

Ja hoor gister weer een project afgeleverd. Hopelijk is de jarige er blij mee. Een andere schoonzus WIlma is vandaag jarig en vierde gister haar verjaardag met een heerlijk High tea voor vrouwen. Super leuk idee wat ik zeker zal inpikken zei ik tegen haar. Ze had lekkere zoete en hartige  hapjes met koffie/thee  of wat fris.

Ik had een klein dienblad gekocht met klein vaasje, een glazen potje omgehaakt en waxinelichtje in gedaan. Een kartonnen boekje beplakt met servetten en stof. Ik had ook nog een glazen weckpot gevuld met mix voor koekjes en biologische muesli en smeltchocolade. Het recept eraan gehangen met een koekjes vormpje. Leuk cadeau idee!

dit kun je ook met andere dingen doen. Ik had bij Joyce een nails potje erbij gedaan in het pakket. Je kunt een glazen potje vullen met watten en daar tussen een potje nagellak eventueel base coat een vijl erbij steken en aceton.Je kunt dit verfraaien naar eigen inzicht.

Hopelijk breng ik jullie op een idee en heb je geen zin om het zelf te maken? Geef mij een berichtje, ik doe het graag voor je.