vrijdag

21-02-2014 17:10

Het is weer vrijdag, ik moet toch nog even wat in mijn blog plaatsen. Ik heb verschillende dingen gemaakt die ik in de foto galerij zal plaatsen. Ik merk dat als ik het bij mijn blog plaats dat het aardig vol begint te raken en je moet echt scrollen om onderaan te komen om iets te kunnen pinnen bijvoorbeeld. Kennen jullie Pinterest? dat is echt heel erg leuk, je komt op ideeën door anderen. Die anderen komen vaak van overal ter wereld. En de mooiste dingen komen voorbij. Meestal als ik nog niet kan slapen kijk ik even op Pinterest en pin wat dingen die ik leuk vind of nog een wil maken. Maar ook recepten, mode, huisdieren je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er op!

Ik heb al veel borden gemaakt onderverdeeld in rubrieken. Echt een aanrader! En zo kun je ook pinnen bij mij hier zodat je het opslaat in je eigen map die je hebt bij Pinterest.

Verder heb ik deze week nog een paar houten schoentjes gemaakt en heb die aan mijn middelste dochter gegegeven die jarig was. Altijd leuk om ook iets te geven wat ik zelf heb gemaakt. Ik heb ook nog een aardigheidje hier liggen voor mijn goede vriendin Goverdien wat ik heb gemaakt voor haar. Ze komt maandag naar mij dus dan kan ik het geven. Ook zijn Amanda ( mijn oudste dochter ) gister begonnen met het haken van paaseieren. Amanda is daar wel erg bedreven in! en heeft er zo eentje af. Erg leuk om te doen. Ik heb een grote tak in de serre staan ( die ik eens heb gevonden langs de Waal) ( ik heb de tak beetje met witte verf bespoten) IK had de tak met de kerst versierd met kleine lampjes en dingen er in gehangen die ik zelf had gemaakt zoals glazen ballen die ik zelf heb bewerkt en andere frutsels. Nu kan ik de tak gebruiken om er wat paas spulletjes in te hangen. Lijkt me wel erg leuk.

Foto's kunnen jullie bekijken in mijn foto galerij! Niet vergeten!

Fijn weekend!



Lees meer: https://jetzart-nl.webnode.nl/blog/

Het is weer vrijdag, ik moet toch nog even wat in mijn blog plaatsen. Ik heb verschillende dingen gemaakt die ik in de foto galerij zal plaatsen. Ik merk dat als ik het bij mijn blog plaats dat het aardig vol begint te raken en je moet echt scrollen om onderaan te komen om iets te kunnen pinnen bijvoorbeeld. Kennen jullie Pinterest? dat is echt heel erg leuk, je komt op ideeën door anderen. Die anderen komen vaak van overal ter wereld. En de mooiste dingen komen voorbij. Meestal als ik nog niet kan slapen kijk ik even op Pinterest en pin wat dingen die ik leuk vind of nog een wil maken. Maar ook recepten, mode, huisdieren je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er op!

Ik heb al veel borden gemaakt onderverdeeld in rubrieken. Echt een aanrader! En zo kun je ook pinnen bij mij hier zodat je het opslaat in je eigen map die je hebt bij Pinterest.

Verder heb ik deze week nog een paar houten schoentjes gemaakt en heb die aan mijn middelste dochter gegeven die jarig was. Altijd leuk om ook iets te geven wat ik zelf heb gemaakt. Ik heb ook nog een aardigheidje hier liggen voor mijn goede vriendin Goverdien wat ik heb gemaakt voor haar. Ze komt maandag naar mij dus dan kan ik het geven. Ook zijn Amanda ( mijn oudste dochter ) gister begonnen met het haken van paaseieren. Amanda is daar wel erg bedreven in! en heeft er zo eentje af. Erg leuk om te doen. Ik heb een grote tak in de serre staan ( die ik eens heb gevonden langs de Waal) ( ik heb de tak beetje met witte verf bespoten) IK had de tak met de kerst versierd met kleine lampjes en dingen er in gehangen die ik zelf had gemaakt zoals glazen ballen die ik zelf heb bewerkt en andere frutsels. Nu kan ik de tak gebruiken om er wat paas spulletjes in te hangen. Lijkt me wel erg leuk.

Foto's kunnen jullie bekijken in mijn foto galerij! Niet vergeten!

Fijn weekend!