weer wat nieuws

22-09-2014 22:52

Ik heb bij pagina nieuws weer enkele nieuwe dingen geplaatst zoals kallebassen die ik gemaakt heb en een gehaakt vogelhuisje.

IK ben nog wat herfstdingen aan het maken, maar soms heb je zoveel dingen aan je hoofd dat je nog niet eens de tijd neemt voor je blog.

En het kan zo leuk zijn om dingen er op te zetten die je maakt. Met haken ben ik begonnen met een Mochilla tas, nou dat weet ik ook nu...pff wat valt dat tegen zeg! je moet heel anders haken als dat je gewend bent. Maar het is wel een uitdaging natuurlijk. Het zal nog wel even duren voordat ik die af hebwant ik doe natuurlijk tussendoor ook wat andere werkjes!ik moet ook verder haken voor mijn oudste dochter die zwanger is van haar eerste kindje. Het is voor mij mijn tweede kleinkind en het wordt mijn tweede kleindochter! Hoe leuk als je zelf drie dochters hebt en nu dalijk ook twee kleindochters.

Kijk nog even bij nieuws en naar de foto's van de dingen die ik heb gemaakt.

tot de volgende keer!