druk bezig

05-02-2014 10:41

  We zijn de laatste dagen weer druk bezig geweest. Heb lekkere bokkepootjes gebakken, die natuurlijk niet echt lang blijven liggen!

En voor de tweedehands box die ik via marktplaats gekocht had, heb ik een box kleed genaaid. De vulling had ik niet maar had nog wel een dekbed liggen dat ik niet meer gebruikte. Maar even uitgewassen en cirkel uitknippen (  even van patroonpapier een mal gemaakt ) en hoppa daar hebben we een boxkleed.  De stof had ik nog liggen , ooit eens via internet gekocht is van die lekkere zachte stof. Kleindochter Linne kan er dus lekker inliggen als ze bij mij komt!

Ook ben ik nog bezig geweest om een mooi houten hart te versieren de letters heb ik met behulp van een mal er op gebracht met zwarte stift.

en last but not least een probeerseltje om een tekst over te brengen op een schilderrijtje. En ik moet zeggen dat het aardig gelukt is. Ik ga het nu proberen om het op hout over te brengen.

Vandaag maar eerst eens wat spritsen gaan bakken voor de hongerige onder ons!

Fijne dag vandaag!