tijd voor nieuwe blog

11-02-2014 11:49

Het is weer  tijd voor een nieuwe blog! Ik ben wel bezig aan verschillende dingen. Maar ik plaats er natuurlijk weer wat foto's bij! Het zijn een paar torso's die ik op verschillende manieren hebt bewerkt. Ik heb 1 torso op een ijzeren standaard gezet dan komt het ook gelijk heel anders over. Ik wil ook graag eigenlijk laten zien wat ik de laatste maanden heb gemaakt. Vooral met glas in lood / tiffany dat is ook zo leuk om te doen! Het enigste nadeel is dat je veel verschillend glas nodig hebt en dat is best kostbaar. Maar ik heb via marktplaats spulletjes gekocht ook de materialen om mee te werken want als je die nieuw gaat kopen dan zul je je portomonnee open moeten trekken. Maar lang leve marktplaats zo kom je ook aan wat gereedschap.

Ik heb ook nog een kartonnen koffertje beplakt net servetten en stof. Leuk om weg te geven of zelf neer te zetten. De ene torso is met servet en veren beplakt. en eentje alleen met servet. en eentje met kant beplakt.  Eigenlijk te veel foto's weer voor de blog. Want ik wil jullie ook niet  de haak creaties van mijn dochters Amanda en Sharine onthouden. Die haken er stevig op los, ze hebben een iphone hoesje zitten haken met een leuke bloem erop. Het haakpatroon hebben ze van internet gehaald.Misschien kom je zelf ook op het idee om dit te doen.

 Ik zet morgen de foto's van glas in lood /tiffany er wel op anders wordt het nu wel een beetje veel met foto's. Fijne dag! tot morgen.